Zamawianie Regulamin Warunki dostawy

 

 ZAMÓWIENIE

  • Prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową oferowanych towarów.
  • Nie ma możliwości obioru osobistego towaru.
  • Prosimy o przemyślane zakupy i weryfikację towaru przed zamówieniem.
  • Nie prowadzimy sprzedaży konsumenckiej. Dla jasności „za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową” (art. 221 kodeksu cywilnego)
  • Prowadzimy sprzedaż części serwisowych jedynie dla firm, oraz w celu związanym z profesjonalną jednoosobową działalnością zawodową lub gospodarczą kupującego posiadającego wiedzę w zastosowaniu oferowanego towaru. W takim wypadku ustawy o sprzedaży konsumenckiej nie stosuje się. Zastosowanie mają za to przepisy Kodeksu Cywilnego o odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi.
  • Zawierana umowa ma wyłącznie charakter zawodowy.
  • Prawo do odstąpienia i zwrotu nieużywanego towaru w terminie 14 dni od umowy zawartej na odległość dotyczy wyłącznie przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą zawierających co prawda umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, lecz – co kluczowe – nie może ona stanowić dla tej osoby charakteru zawodowego udostępnionego na podstawie przepisów o CEiDG.
  • Uprawnienia nie dotyczą podmiotów, które są wpisane do KRS, w tym spółki prawa handlowego, spółki z o.o. i spółki komandytowe – niezależnie od swej wielkości.
  • Zamówienia na towary oferowane w sklepie internetowym przyjmowane są za pomocą formularza w koszyku zakupów na stronie finalizacji zamówienia, lub na e-mail zakupy@akar-serwis.com.pl.
  • Warunkiem przyjęcia zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia. Wymagany jest numer katalogowy zamawianego towaru lub jeśli to konieczne numer seryjny urządzenia.
  • Za omyłkowe zamówienia bez odpowiednich danych, które ma obowiązek dostarczyć zamawiający w celu właściwej identyfikacji zamawianego towaru odpowiedzialność ponosi zamawiający.
  • Zamówienia bez odpowiednich danych w celu identyfikacji produktu realizujemy warunkowo na wyraźne życzenie klienta. Informujemy w takim przypadku o fakcie ryzyka zamówienia niewłaściwego towaru, poniesienia kosztów i wyłączeniu naszej odpowiedzialności.
  • Zamówienia towaru nie będącego w stałej sprzedaży (ofercie) i na indywidualne zamówienia klienta nie podlegają zwrotowi.
  • Przedstawione ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje w sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, są jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań do zawarcia umowy (zgodnie z art. 71 K.C.).
  • Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.
  • W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, zmiany cen lub wydłużenia terminu dostawy skontaktujemy się z Państwem.
  • Na każdy zakupiony u nas towar wystawiamy fakturę VAT.
  • Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
  • Nie wysyłamy towaru za granicę Kraju. (We do not ship the goods abroad country. Nous n'expédions pas de marchandises à l'extérieur du pays. Мы не отправляем товары за рубеж Страны. Wir versenden keine Ware ins Ausland. No enviamos mercancías fuera del país. Não enviamos mercadorias para fora do país.)


CENA

  •  Wszystkie aktualne ceny zamieszczone są na naszych stronach. Podane tam ceny nie zawierają:
  • kosztów transportu
  • kosztów opakowania

 

WARUNKI PŁATNOŚCI

  • Zapłata za towar następuje gotówką przy odbiorze. Do kwoty 5000 PLN brutto.
  • Przelewem (przedpłata) na nasze konto bankowe.
  • Płatność przelewem (przedpłata) następuje w terminie 5 dni od zakupu towaru.
  • Brak terminowej wpłaty skutkuje anulowaniem zamówienia i zdjęciem rezerwacji towaru.
  • Zamówienie towaru oznacza obowiązek zapłaty.

 

TRANSPORT

  • Towar jest transportowany firmą spedycyjną DPD i jest stosownie ubezpieczony.
  • Dostawa towaru trwa zasadniczo w 24-48h.
  • Koszt przesyłki doliczany jest do faktury jako oddzielna pozycja.

 

KOSZT WYSYŁKI

Wysyłka DPD:

  • Przedpłata na konto bankowe 20 zł netto.

 

GWARANCJA I RĘKOJMIA

Gwarancja to zapewnienie producenta o wysokiej jakości swojego produktu. I co istotne, niezależnie od tego, czy jest on sprzedawcą tego produktu, na który udziela gwarancji. Producent udziela gwarancji dobrowolnie, co oznacza, że samodzielnie ustala zakres uprawnień konsumenta i swojej odpowiedzialności.

  • Produkty serwisowe oferowane w sklepie są fabrycznie nowe.
  • Jako produkty przewidziane do użytku przez wykwalifikowane punkty serwisowe nie posiadają one instrukcji wymiany itp. Nie może to być powodem za uznanie produktu jako niepełnowartościowy.
  • Prowadzimy sprzedaż towarów regenerowanych, gdy zawarto taką informację w opisie. 
  • Na produkty zakupione w naszym sklepie udzielamy gwarancji producenta lub dystrybutora.
  • Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych spowodowanych niewłaściwym montażem lub eksploatacją przez klienta.
  • 3 miesiące gwarancji producenta od daty wystawienia Faktury VAT na oryginalne głowice igłowe OKI
  • 3 miesiące  gwarancji producenta od daty wystawienia Faktury VAT na oryginalne produkty serwisowe  BROTHER, HP, OKI, SEIKO PRECISION, EPSON, PANASONIC, LEXMARK, TALLY i inne.
  • 3 miesiące na produkty serwisowe marki SAMSUNG, XEROX, DELL oraz na pozostałe produkty serwisowe.
  • Nie udzielamy gwarancji na nowe, oryginalne części zamienne do drukarek atramentowych marki CANON.
  • Podstawą do gwarancji i reklamacji towarów jest Faktura VAT która jest wysyłana wraz z zamówionym towarem.
  •  Rękojmia na wady fizyczne i prawne oferowanych towarów wynosi 12 miesięcy.

  • Ochrona z tytułu rękojmi obejmuje przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, jeżeli zawierana umowa nie ma dla nich zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu działalności gospodarczej, który jest ujawniony w CEIDG.

  • Uprawnienia nie dotyczą podmiotów, które są wpisane do KRS, w tym spółki prawa handlowego, spółki z o.o. i spółki komandytowe – niezależnie od swej wielkości.


REKLAMACJE TOWARU

  • Informację o reklamacji zakupionego u nas towaru należy przesyłać wyłącznie drogą mailową na adres  zakupy@akar-serwis.com.pl

  • Prosimy podać numer faktury zakupu, numer seryjny reklamowanego towaru i opis problemu.

  • Po zatwierdzeniu reklamacji zostanie nadany numer RMA, który otrzymają Państwo z zwrotnej wiadomości mailowej.

  • Reklamowany towar ma zostać dostarczony na nasz adres w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji wraz z wypełnionym prawidłowo formularzem RMA. Po tym terminie reklamacja nie będzie uwzględniona.

  • Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest montaż zakupionych elementów serwisowych wyłącznie przez autoryzowany punkt naprawy, uprawniony do świadczenia napraw danej marki urządzenia.
  • Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:

      • nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
      • nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
      • nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
      • została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.
      • Towar wysyłany do reklamacji przesyłany jest na koszt klienta za pośrednictwem firm spedycyjnych, Poczty Polskiej w odpowiedni sposób zabezpieczony przed uszkodzeniem.
      • Na opakowaniu prosimy umieścić w widocznym miejscu napis REKLAMACJA (RMA).
      • Towar powinien być zapakowany w odpowiednio wytrzymałe opakowanie kartonowe i oznaczony "OSTROŻNIE", "NIE RZUCAĆ" itp.
      • Klienta obowiązuje używanie tylko oryginalnych materiałów eksploatacyjnych dedykowanych przez  producenta, co klient stwierdza stosownym pismem dołączanym do reklamowanego towaru.
      • Za uszkodzenia w trakcie transportu z powodu niedostatecznego zabezpieczenia nie ponosimy odpowiedzialności.
      • Nie odbieramy reklamowanego towaru wysłanego jako list polecony lub zwykła przesyłka listowa.
      • Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
      • W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy i odesłany na nasz koszt.
      • W przypadku nieuznania reklamacji wyślemy informację z podaniem przyczyn dla których odmówiono uznania reklamacji oraz po uzgodnieniu odeślemy towar na koszt klienta.
      • Koszt wysyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.
      • Wszelkie ewentualne spory rozstrzyga stosowny Sąd.