Zamawianie Regulamin Warunki dostawy
ZAMÓWIENIE
- Prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową oferowanych towarów.
- Nie ma możliwości obioru osobistego towaru.
- Prosimy o przemyślane zakupy i weryfikację towaru przed zamówieniem.
- Nie prowadzimy sprzedaży konsumenckiej. Dla jasności „za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową” (art. 221 kodeksu cywilnego)
- Prowadzimy sprzedaż części serwisowych jedynie dla firm, oraz w celu związanym z profesjonalną jednoosobową działalnością zawodową lub gospodarczą kupującego posiadającego wiedzę w zastosowaniu oferowanego towaru. W takim wypadku ustawy o sprzedaży konsumenckiej nie stosuje się. Zastosowanie mają za to przepisy Kodeksu Cywilnego o odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi.
- Zawierana umowa ma wyłącznie charakter zawodowy.
- Prawo do odstąpienia i zwrotu nieużywanego towaru w terminie 14 dni od umowy zawartej na odległość dotyczy wyłącznie przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą zawierających co prawda umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, lecz – co kluczowe – nie może ona stanowić dla tej osoby charakteru zawodowego udostępnionego na podstawie przepisów o CEiDG.
- Uprawnienia nie dotyczą podmiotów, które są wpisane do KRS, w tym spółki prawa handlowego, spółki z o.o. i spółki komandytowe – niezależnie od swej wielkości.
- Zamówienia na towary oferowane w sklepie internetowym przyjmowane są za pomocą formularza w koszyku zakupów na stronie finalizacji zamówienia, lub na e-mail zakupy@akar-serwis.com.pl.
- Warunkiem przyjęcia zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia. Wymagany jest numer katalogowy zamawianego towaru lub jeśli to konieczne numer seryjny urządzenia.
- Za omyłkowe zamówienia bez odpowiednich danych, które ma obowiązek dostarczyć zamawiający w celu właściwej identyfikacji zamawianego towaru odpowiedzialność ponosi zamawiający.
- Zamówienia bez odpowiednich danych w celu identyfikacji produktu realizujemy warunkowo na wyraźne życzenie klienta. Informujemy w takim przypadku o fakcie ryzyka zamówienia niewłaściwego towaru, poniesienia kosztów i wyłączeniu naszej odpowiedzialności.
- Zamówienia towaru nie będącego w stałej sprzedaży (ofercie) i na indywidualne zamówienia klienta nie podlegają zwrotowi.
- Przedstawione ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje w sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, są jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań do zawarcia umowy (zgodnie z art. 71 K.C.).
- Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.
- W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, zmiany cen lub wydłużenia terminu dostawy skontaktujemy się z Państwem.
- Na każdy zakupiony u nas towar wystawiamy fakturę VAT.
- Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Nie wysyłamy towaru za granicę Kraju. (We do not ship the goods abroad country. Nous n'expédions pas de marchandises à l'extérieur du pays. Мы не отправляем товары за рубеж Страны. Wir versenden keine Ware ins Ausland. No enviamos mercancías fuera del país. Não enviamos mercadorias para fora do país.)
CENA
- Wszystkie aktualne ceny zamieszczone są na naszych stronach. Podane tam ceny nie zawierają:
- kosztów transportu
- kosztów opakowania
WARUNKI PŁATNOŚCI
- Zapłata za towar następuje gotówką przy odbiorze. Do kwoty 5000 PLN brutto.
- Przelewem (przedpłata) na nasze konto bankowe.
- Płatność przelewem (przedpłata) następuje w terminie 5 dni od zakupu towaru.
- Brak terminowej wpłaty skutkuje anulowaniem zamówienia i zdjęciem rezerwacji towaru.
- Zamówienie towaru oznacza obowiązek zapłaty.
TRANSPORT
- Towar jest transportowany firmą spedycyjną DPD i jest stosownie ubezpieczony.
- Dostawa towaru trwa zasadniczo w 24-48h.
- Koszt przesyłki doliczany jest do faktury jako oddzielna pozycja.
KOSZT WYSYŁKI
Wysyłka DPD:
- Przedpłata na konto bankowe 20 zł netto.
GWARANCJA I RĘKOJMIA
Gwarancja to zapewnienie producenta o wysokiej jakości swojego produktu. I co istotne, niezależnie od tego, czy jest on sprzedawcą tego produktu, na który udziela gwarancji. Producent udziela gwarancji dobrowolnie, co oznacza, że samodzielnie ustala zakres uprawnień konsumenta i swojej odpowiedzialności.
- Produkty serwisowe oferowane w sklepie są fabrycznie nowe.
- Jako produkty przewidziane do użytku przez wykwalifikowane punkty serwisowe nie posiadają one instrukcji wymiany itp. Nie może to być powodem za uznanie produktu jako niepełnowartościowy.
- Prowadzimy sprzedaż towarów regenerowanych, gdy zawarto taką informację w opisie.
- Na produkty zakupione w naszym sklepie udzielamy gwarancji producenta lub dystrybutora.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych spowodowanych niewłaściwym montażem lub eksploatacją przez klienta.
- 3 miesiące gwarancji producenta od daty wystawienia Faktury VAT na oryginalne głowice igłowe OKI
- 3 miesiące gwarancji producenta od daty wystawienia Faktury VAT na oryginalne produkty serwisowe BROTHER, HP, OKI, SEIKO PRECISION, EPSON, PANASONIC, LEXMARK, TALLY i inne.
- 3 miesiące na produkty serwisowe marki SAMSUNG, XEROX, DELL oraz na pozostałe produkty serwisowe.
- Nie udzielamy gwarancji na nowe, oryginalne części zamienne do drukarek atramentowych marki CANON.
- Podstawą do gwarancji i reklamacji towarów jest Faktura VAT która jest wysyłana wraz z zamówionym towarem.
-
Rękojmia na wady fizyczne i prawne oferowanych towarów wynosi 12 miesięcy.
-
Ochrona z tytułu rękojmi obejmuje przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, jeżeli zawierana umowa nie ma dla nich zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu działalności gospodarczej, który jest ujawniony w CEIDG.
-
Uprawnienia nie dotyczą podmiotów, które są wpisane do KRS, w tym spółki prawa handlowego, spółki z o.o. i spółki komandytowe – niezależnie od swej wielkości.
REKLAMACJE TOWARU
-
Informację o reklamacji zakupionego u nas towaru należy przesyłać wyłącznie drogą mailową na adres zakupy@akar-serwis.com.pl.
-
Prosimy podać numer faktury zakupu, numer seryjny reklamowanego towaru i opis problemu.
-
Po zatwierdzeniu reklamacji zostanie nadany numer RMA, który otrzymają Państwo z zwrotnej wiadomości mailowej.
-
Reklamowany towar ma zostać dostarczony na nasz adres w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji wraz z wypełnionym prawidłowo formularzem RMA. Po tym terminie reklamacja nie będzie uwzględniona.
- Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest montaż zakupionych elementów serwisowych wyłącznie przez autoryzowany punkt naprawy, uprawniony do świadczenia napraw danej marki urządzenia.
-
Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:
- nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
- nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
- nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
- została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.
- Towar wysyłany do reklamacji przesyłany jest na koszt klienta za pośrednictwem firm spedycyjnych, Poczty Polskiej w odpowiedni sposób zabezpieczony przed uszkodzeniem.
- Na opakowaniu prosimy umieścić w widocznym miejscu napis REKLAMACJA (RMA).
- Towar powinien być zapakowany w odpowiednio wytrzymałe opakowanie kartonowe i oznaczony "OSTROŻNIE", "NIE RZUCAĆ" itp.
- Klienta obowiązuje używanie tylko oryginalnych materiałów eksploatacyjnych dedykowanych przez producenta, co klient stwierdza stosownym pismem dołączanym do reklamowanego towaru.
- Za uszkodzenia w trakcie transportu z powodu niedostatecznego zabezpieczenia nie ponosimy odpowiedzialności.
- Nie odbieramy reklamowanego towaru wysłanego jako list polecony lub zwykła przesyłka listowa.
- Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy i odesłany na nasz koszt.
- W przypadku nieuznania reklamacji wyślemy informację z podaniem przyczyn dla których odmówiono uznania reklamacji oraz po uzgodnieniu odeślemy towar na koszt klienta.
- Koszt wysyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.
- Wszelkie ewentualne spory rozstrzyga stosowny Sąd.